1. Організаційний момент «Створення ситуації успіху»
Інтерактивна вправа «Зазирни у люстерко»
Передаючи один одному люстерко, діти, зазираючи до нього, бажають собі успіху під час уроку.
2. Оголошення теми та мети уроку. Повторення.
Робота з Кросвордом
Перевірка домашнього завдання.
Вправа «Мікрофон» з використанням карт знань. «Що ви знаєте про трикутник?».
3. Мотивація навчальної діяльності.
Презентація "Історична довідка про трикутник"
4. Вивчення нового матеріалу.
Сформувати геометричне поняття «трикутник», «сторона трикутника», «вершина трикутника», «кут трикутника», «периметр трикутника»; навчити називати елементи трикутника, записувати формулу периметра трикутника.
Пояснення вчителя за допомогою ресурса Формула.
Зошити:
а) А, В, С – точки, що не лежать на одній прямій. Б) АВ, ВС, АС – відрізки, які їх з’єднують
Позначення
АВ, ВС, АС (а, b, c) – сторони кут А, кут В, кут С (кут ВАС, кут АВС, кут ВСА)
Види трикутників
А, В, С — вершини трикутника. АВС — гострокутний (усі кути гострі) MNK — прямокутний (один кут прямий) PQR — тупокутний (є тупий кут).
Фізкультхвилинка.
Розумово – тренувальні вправи.
Анаграми
- ОСТОНАР
- ИТКУ
- НИККУТТРИ
- МЕТРРИПЕ
- ДРЕБЕРІВНОНИЙ
- РІЯМЕГЕО
5.Підсумок уроку.