Реформування освіти подолало черговий важливий рубіж. 20 травня у Комітеті Верховної Ради України з питань науки і освіти відбулися слухання "Про підготовку проекту Закону України "Про освіту": концептуальні засади». Від самого початку Голова Комітету Л. Гриневич наголосила, що з багатьох питань ще йдуть палкі дискусії. І це підтвердили як виступи учасників обговорення, так і дискусії, що відбуваються досі.
Л.Гриневич сформулювала 3 виклики, на які закон має надати відповіді – це євроінтеграція, соціальна нерівність, війна та розкол суспільства. Для цього, на її думку, підтриману значною часткою учасників слухань, випускники шкіл повинні знати хоча б одну іноземну мову на рівні В1, володіти ІКТ компетентностями, бути здатними до критичного мислення. Освіта повинна виконувати функцію соціального ліфта. Основним завданням держави є забезпечення
...
Читати далі »